Najnowsze wpisy

  • in

    Komputer kwantowy Google, a przyszłość marketingu (pozycjonowanie)

    O tym jak wygląda obecnie prowadzenie kampanii marketingowych nikomu nie trzeba mówić. Wszyscy to wiemy, mamy swoje utarte schematy i rozumienie prawideł, którymi rządzi się rynek. Klientom oferujemy zintegrowane kampanie marketingowe łączące w sobie szereg narzędzi. O takich jak marketing szeptany, content marketing, SEM & SEO, social media i inne nikomu nie trzeba mówić. Wiedzą […] More

  • in

    Codemedia. Czasami upadają najwięksi

    Długo zastanawiałem się, czy podzielić się refleksją na ten temat, czy sobie odpuścić i zająć się czymś innym. Codemedia. Największy Niezależny Dom Mediowy Niewątpliwie temat ogłoszenia upadłości przez ten Niezależny Dom Mediowy to wydarzenie, które nie bez echa odbiło się w październiku na branży. Znam, współpracowałem, nie raz byłem na spotkaniach. Można by się rozpisywać […] More

  • in

    Marketing szeptany a SPAM

    Odpowiedź wydaje się prosta i jednoznaczna. Zależnie od tego, czy zapytamy zwolennika marketingu szeptanego, czy przeciwnika. Jestem w grupie zwolenników tego narzędzia. Mój pogląd na marketing szeptany Uważam, że jest to bardzo etyczne i skuteczne narzędzie, którym można realizować wiele celów marketingowych. Niestety jest również cała rzesza osób, które są przeciwnikami marketingu szeptanego. Dlaczego? Jak […] More

  • in

    Kasowanie opinii, czyli masowe czystki Google

    Macie czasem tak, że klient na coś się uprze i nie da się mu przetłumaczyć, że to po prostu …głupie? Ostatnio mam plagę tego typu pomysłów u klientów. Widać okres wakacji sprzyja różnym pomysłom i eksperymentom. Dzwonił ostatnio zaufany, wieloletni klient i mówi, że potrzebuje opinii w Google Maps, ale tak z przytupem, powiedzmy kilka […] More

  • in

    Kampanie marketingowe – zawieśmy na chwilę działania

    Spotkaliście się kiedyś ze stwierdzeniem klienta, żebyśmy na chwilę zawiesili działania, ale wrócimy do nich za chwilę? Zdarzyło się to u mnie w ciągu ostatniego miesiąca dwa razy. W ciągu ostatnich kilku lat podobna sytuacja zdarzyła się kilkukrotnie. Szczerze to nigdy nie rozumiałem takiego zachowania i przesłanek, którymi kierują się klienci. Argumentów i uzasadnień było […] More

  • in

    Czego wymaga od nas branża? (czyli nie śpiąc po nocach)

    Dzisiaj może bardziej osobiście i refleksyjnie niż „mądrze” i marketingowo. Zdarzało się Wam kiedyś nie spać po nocach? Tak? To witajcie w klubie! Mija kolejny tydzień, w którym minimum 3 razy człowiek kładzie się spać po 3 w nocy/nad ranem. Kładzie się spać, żeby wstać i pójść do pracy tylko po to, żeby wrócić do […] More

  • in

    Czy warto promować firmę w Internecie?

    Odpowiedź na to pytanie wbrew pozorom nie jest oczywista. Wiele osób powie bez zastanowienia, że tak, warto promować firmę w Internecie. Sam jestem zwolennikiem takiego poglądu, jednak analizowałem ostatnio kilka tematów, które nie wymagają promocji. Dlaczego warto promować firmę w Intenecie? Nie zawsze klient przyjdzie do nas z Internetu, choć bezsprzecznie Internet jest jednym z […] More

  • in

    Korzyści marketingu internetowego

    Chcąc się wypowiedzieć na ten temat kompleksowo, musiałbym napisać książkę, albo dwie. Myślę, że dla każdego korzyści będą przybierały inną formę – w zależności od tego co chce osiągnąć, jaką ma filozofię i wizję swojego biznesu. Przeglądając publikacje branżowe i czytając artykuły tematyczne na portalach marketingowych i marketingowych blogach, przyjmuje się dość zgodnie, że korzyści […] More

  • in

    Jak zdobyć klientów przez Internet?

    Nie zawsze obecność w Internecie przekłada się na zdobywanie przez markę klientów. Jeszcze parę lat temu, kiedy Internet był w powijakach, obecność danej marki w Internecie dawała gwarancję sukcesu. Obecnie w Internecie znajdziemy (prawie, bo nie każdą markę można w nim znaleźć – wow!) wszystko. Słyszeliście pojęcie, że Internet przypomina śmietnik? Przypomina …i obecnie, mimo […] More

  • in

    Influencer marketing i micro digital influencing – nowy kierunek w marketingu?

    Internet i procesy, które w nim zachodzą są fascynujące. Obserwuję je od wielu, wielu lat. Pojawiają się nowe narzędzia, nowa technologia i pojęcia marketingowe. Świat się rozwija i wykorzystuje coraz to nowsze formy komunikacji, aby zdobywać nowych klientów i wykorzystywać zachodzące zmiany na swoją korzyść. Marketing jest zjawiskiem społecznym – ilu z Was jadąc komunikacją […] More

Wczytaj więcej
Przeczytałeś wszystkie wpisy