Najnowsze wpisy

  • in

    Praca w marketingu – marzenia kontra rzeczywistość

    Mieliście kiedyś tak, że całe życie chcieliście być kimś i gdy w końcu staliście się pełnoletni, życie otwarło przed Wami tę drogę? Jak sobie wyobrażałem pracę? Ze mną tak było, choć życie rzucało mną po kilku firmach, po różnych stanowiskach. Mam jednak to szczęście, że mogę zajmować się marketingiem, prowadzić życie jakie chcę. I w […] More

  • in

    Nowy Rok, nowe wyzwania (stres i odpowiedzialność)

    Nie lubię początku roku. Myślę, że cała branża go nie lubi. Rozmawiając ze znajomymi, którzy prowadzą swoje agencje  marketingowe i domy mediowe, narracja każdej wypowiedzi jest taka sama. Kto u licha wymyślił rok budżetowy w firmach? Wole nigdy się nie kończy Żeby przedstawić Wam obrazowo. Wolne zaczyna się w połowie grudnia, bo ludzie biorą wolne. […] More

  • in

    Marketing w grudniu, grudzień w marketingu

    Grudzień to czas na który wielu czeka przez cały rok. Nie tylko przez długie wolne od pracy i możliwość wzięcia paru dni urlopu, aby wypoczywać dwa lub trzy tygodnie. To głównie czas, w którym nastrój i atmosfera zbliżających się świąt i Nowego Roku daje się odczuć na każdym kroku. Czy jest to dobry czas dla […] More

  • in

    Komputer kwantowy Google, a przyszłość marketingu (pozycjonowanie)

    O tym jak wygląda obecnie prowadzenie kampanii marketingowych nikomu nie trzeba mówić. Wszyscy to wiemy, mamy swoje utarte schematy i rozumienie prawideł, którymi rządzi się rynek. Klientom oferujemy zintegrowane kampanie marketingowe łączące w sobie szereg narzędzi. O takich jak marketing szeptany, content marketing, SEM & SEO, social media i inne nikomu nie trzeba mówić. Wiedzą […] More

  • in

    Codemedia. Czasami upadają najwięksi

    Długo zastanawiałem się, czy podzielić się refleksją na ten temat, czy sobie odpuścić i zająć się czymś innym. Codemedia. Największy Niezależny Dom Mediowy Niewątpliwie temat ogłoszenia upadłości przez ten Niezależny Dom Mediowy to wydarzenie, które nie bez echa odbiło się w październiku na branży. Znam, współpracowałem, nie raz byłem na spotkaniach. Można by się rozpisywać […] More

  • in

    Marketing szeptany a SPAM

    Odpowiedź wydaje się prosta i jednoznaczna. Zależnie od tego, czy zapytamy zwolennika marketingu szeptanego, czy przeciwnika. Jestem w grupie zwolenników tego narzędzia. Mój pogląd na marketing szeptany Uważam, że jest to bardzo etyczne i skuteczne narzędzie, którym można realizować wiele celów marketingowych. Niestety jest również cała rzesza osób, które są przeciwnikami marketingu szeptanego. Dlaczego? Jak […] More

  • in

    Kasowanie opinii, czyli masowe czystki Google

    Macie czasem tak, że klient na coś się uprze i nie da się mu przetłumaczyć, że to po prostu …głupie? Ostatnio mam plagę tego typu pomysłów u klientów. Widać okres wakacji sprzyja różnym pomysłom i eksperymentom. Dzwonił ostatnio zaufany, wieloletni klient i mówi, że potrzebuje opinii w Google Maps, ale tak z przytupem, powiedzmy kilka […] More

  • in

    Kampanie marketingowe – zawieśmy na chwilę działania

    Spotkaliście się kiedyś ze stwierdzeniem klienta, żebyśmy na chwilę zawiesili działania, ale wrócimy do nich za chwilę? Zdarzyło się to u mnie w ciągu ostatniego miesiąca dwa razy. W ciągu ostatnich kilku lat podobna sytuacja zdarzyła się kilkukrotnie. Szczerze to nigdy nie rozumiałem takiego zachowania i przesłanek, którymi kierują się klienci. Argumentów i uzasadnień było […] More

  • in

    Czego wymaga od nas branża? (czyli nie śpiąc po nocach)

    Dzisiaj może bardziej osobiście i refleksyjnie niż „mądrze” i marketingowo. Zdarzało się Wam kiedyś nie spać po nocach? Tak? To witajcie w klubie! Mija kolejny tydzień, w którym minimum 3 razy człowiek kładzie się spać po 3 w nocy/nad ranem. Kładzie się spać, żeby wstać i pójść do pracy tylko po to, żeby wrócić do […] More

  • in

    Czy warto promować firmę w Internecie?

    Odpowiedź na to pytanie wbrew pozorom nie jest oczywista. Wiele osób powie bez zastanowienia, że tak, warto promować firmę w Internecie. Sam jestem zwolennikiem takiego poglądu, jednak analizowałem ostatnio kilka tematów, które nie wymagają promocji. Dlaczego warto promować firmę w Intenecie? Nie zawsze klient przyjdzie do nas z Internetu, choć bezsprzecznie Internet jest jednym z […] More

  • in

    Korzyści marketingu internetowego

    Chcąc się wypowiedzieć na ten temat kompleksowo, musiałbym napisać książkę, albo dwie. Myślę, że dla każdego korzyści będą przybierały inną formę – w zależności od tego co chce osiągnąć, jaką ma filozofię i wizję swojego biznesu. Przeglądając publikacje branżowe i czytając artykuły tematyczne na portalach marketingowych i marketingowych blogach, przyjmuje się dość zgodnie, że korzyści […] More

  • in

    Jak zdobyć klientów przez Internet?

    Nie zawsze obecność w Internecie przekłada się na zdobywanie przez markę klientów. Jeszcze parę lat temu, kiedy Internet był w powijakach, obecność danej marki w Internecie dawała gwarancję sukcesu. Obecnie w Internecie znajdziemy (prawie, bo nie każdą markę można w nim znaleźć – wow!) wszystko. Słyszeliście pojęcie, że Internet przypomina śmietnik? Przypomina …i obecnie, mimo […] More

Wczytaj więcej
Przeczytałeś wszystkie wpisy