Najnowsze wpisy

  • Skuteczne techniki marketingu szeptanego dla małych firm
    in

    Skuteczne techniki marketingu szeptanego dla małych firm

    Marketing szeptany jest skuteczną strategią, która pozwala małym firmom dotrzeć do nowych klientów i budować swoją markę. Techniki marketingu szeptanego obejmują wykorzystanie istniejących i tworzenie nowych kanałów komunikacji, a także skuteczne wykorzystywanie mediów społecznościowych, blogerów i influencerów do promowania produktów lub usług. W niniejszym tekście omówimy skuteczne techniki marketingu szeptanego dla małych firm. Skuteczne techniki […] More

  • Marketing w Internecie a telemarketing
    in

    Marketing w Internecie a telemarketing

    Marketing w Internecie czasami przybiera niespodziewane formy. Czasami również łączy się z wieloma aktywnościami, które realizowane są poza Internetem – wtedy mówimy o marketingu offline. Marki wykorzystują te działania integrując je inteligentnie z tym, co realizowane jest w Internecie. Jednym z ciekawszych połączeń jest integracja działań podejmowanych w Internecie z telemarketingiem. Czy telemarketing jest skuteczny? […] More

  • skuteczna agencja reklamowa
    in

    Skuteczna agencja marketingowa

    Agencja marketingowa jest podmiotem, który może pomóc rozwinąć nasz biznes. Może ona również go pogrążyć, w zależności od tego czy będzie znała się na swoim fachu czy nie. Co robi agencja marketingowa? Dla tych osób, które nie wiedzą – agencja marketingowa to firma, która zajmuje się promocją i komunikacją w Internecie (lub poza nim). Najczęściej […] More

  • Marketing szeptany a czwarta fala pandemii
    in , ,

    Marketing szeptany a czwarta fala pandemii

    Marketing szeptany na kryzys w firmie Coraz częściej słyszy się, że czeka nas 4 fala pandemii. Program szczepień po początkowej fazie wzrostu, odnotowuje coraz mniejsze zainteresowanie. Mówi się o tym, że spodziewane są dzienne wzrosty zachorowań na poziomie 40 000 nowych przypadków dziennie. Wiele firm nie jest pewna jutra. Wszyscy obawiają się, że gospodarka znowu […] More

  • Marketing w związku
    in , ,

    Marketing w związku

    Marketing wszystkim kojarzy się z reklamą firmy, która ma realizować określone cele. Ale marketing to coś więcej. Chciałem dzisiaj poruszyć temat, którym jest marketing w związku. Marketing to codzienność każdego z nas Każda osoba każdego dnia realizuje działania marketingowe. Nie są to kampanie płatne, które emitujemy w Internecie, ale zwykłe zachowania, których często nie kojarzymy […] More

  • Marketing dla fotowoltaiki
    in ,

    Marketing dla fotowoltaiki

    Fotowoltaika to bez wątpienia branża, która właśnie przeżywa swoje najlepsze 5 minut. Podobnie jak marketing dla fotowoltaiki, czy precyzyjniej mówiąc – dla firm, które zajmują się szeroko rozumianą branżą fotowoltaiczną. Szybkiego wzrostu tej branży nie zmienił nawet fakt planowanych reform prawnych, które doprowadzą do tego, że panele fotowoltaiczne nie będą tak bardzo opłacalne jak dotychczas. […] More

  • in

    Marketing lokalny

    Istnieje wiele różnych rodzajów marketingu, z którym podczas kariery zawodowej się spotykamy. Wśród wielu globalnych marek, które obsługujemy mamy kilka mniejszych – lokalnych. Marketing lokalny – czy warto? Zawsze warto prowadzić działania marketingowe. Jeśli ich nie prowadzisz – nie rozwijasz się. Bez marketingu nie masz większych argumentów, aby rozwijać swój biznes. Mówi się, że od […] More

  • in

    Sprawdzam …jak pracuje agencja?

    Pisałem niedawno o tym, że agencje marketingową trzeba kontrolować. Trzeba sprawdzać jakie efekty dają działania, które prowadzi agencja marketingowa. Co klient powinien sprawdzać? W sumie wszystko …oczywiście, wszystko w granicach rozsądku. Nie można żądać od agencji odsłaniania wszystkich szczegółów kampanii – wiadomo, że wiele rzeczy będzie wewnętrznym know how, którego agencja nie zdradzi. Rozsądny klient […] More

  • in

    Jak kontrolować działania marketingowe?

    Kontrola w marketingu jest ważna, ale należy sobie odpowiedzieć na pytanie, gdzie jest granica normy, a gdzie zaczyna się absurd. Jak kontrolować działania marketingowe – kilka punktów widzenia Mam dużo klientów. Tematem, który pojawia się …rzadko (?!) jest pojęcie kontroli w marketingu. Naprawdę rzadko pada pytanie, jak kontrolować na co wydawane są pieniądze klienta. Wiele […] More

  • in

    Marketing a bezradność związana z przełomem roku

    Mam wrażenie, że ledwie wczoraj pisałem podobny tekst – dotyczący problemów agencji marketingowych związanych z przełomem roku, a tu kolejny rok za nami. Pewnie większość osób z branży zna ten ból. Przełom roku, czyli czas kiedy świat staje na głowie, bo koszty zostają, a zlecenia się kończą. Jak co roku, koniec roku to walka o […] More

  • in

    Marketing a problemy z klientami

    Odchodząc nieco od tematyki pandemicznej, pewnie każdy z Was miał jakiegoś klienta, którego nie akceptował i najchętniej by się pozbył. Przez lata pracy w marketingu i u mnie zdarzały się przypadki, że nadawałem na zupełnie innych falach niż mój klient. Pani Prezes Parę tygodni temu zdarzył się ponownie taki przypadek. Trafiła do mnie pani, która […] More

  • in

    Marketing a lockdown gospodarki 2020

    Kto pracuje w marketingu, ten wie że końcówka roku to czas wzmożonego wysiłku. Wszyscy walczą o budżety na przyszły rok. Wszyscy pracują na 110%, tylko po to, żeby dobrze wejść w ten kolejny rok i mieć względny spokój. Odnoszę wrażenie, że nie lubię tego czasu. Chyba się starzeję. Coraz bardziej preferuję ciszę i spokój, niż […] More

Wczytaj więcej
Przeczytałeś wszystkie wpisy