Najnowsze wpisy

  • Marketing w związku
    in , ,

    Marketing w związku

    Marketing wszystkim kojarzy się z reklamą firmy, która ma realizować określone cele. Ale marketing to coś więcej. Chciałem dzisiaj poruszyć temat, którym jest marketing w związku. Marketing to codzienność każdego z nas Każda osoba każdego dnia realizuje działania marketingowe. Nie są to kampanie płatne, które emitujemy w Internecie, ale zwykłe zachowania, których często nie kojarzymy […] More

  • in , ,

    Jak reklamować firmę w Internecie?

    Nie ma jednej odpowiedzi na to pytanie. Jeśli zastanawiasz się jak reklamować firmę w Internecie, musisz odpowiedzieć sobie na kilka podstawowych pytań. Przede wszystkim odpowiedz sobie na pytanie jaka jest Twoja grupa docelowa. Wybór reklamy uzależniony jest od grupy docelowej Jeśli Twoja grupa docelowa nie spędza czasu w Internecie, nie ma sensu prowadzić tam komunikacji. […] More

  • in ,

    Biznesem rządzą zmysły. Czy marketing sensoryczny będzie się rozwijał?

    Nie przez przypadek w okresie przedświątecznym w galeriach handlowych roztacza się woń pierników lub jabłek z cynamonem. To wszystko część celowych działań, które stanowią część marketingu sensorycznego. Czym dokładnie jest ten trend i czy będzie się rozwijał? Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć poniżej. Zacznijmy od definicji. W teoretycznym ujęciu marketing sensoryczny to system działań […] More

  • in

    Czy Facebook jest skuteczny?

    Każdy odpowie, że skuteczny – poza mną. I każdy z nas będzie miał swoje racje. Ponieważ prowadzę działania marketingowe dla wielu firm, to często spotkałem się z różnymi pomysłami na promocję. Nie chcę podawać tutaj casów, które każdy może znaleźć w Internecie i których wszędzie jest pełno. Chciałem się pochylić trochę nad narzędziami i obaleniem […] More

  • in

    Promocja strony internetowej

    To ważna rzecz. Marki często tworzą serwisy produktowe, serwisy kampanii, którą tworzą przy współprac z agencjami i domami mediowymi. Nie możemy zapominać oczywiście o promocji strony głównej – tzw. korporacyjnej lub po prostu – strony firmowej. Jestem zwolennikiem promocji stron internetowych Może wynika to z doświadczenia, a co za tym idzie – wiedzy, że marki, […] More

Wczytaj więcej
Przeczytałeś wszystkie wpisy