Ta zakładka poświęcona jest wszystkim tym, którzy chcieliby nawiązać ze mną współpracę marketingową. Współpracę rozumiem dość szeroko, przewiduję więc różne formy współpracy, niekoniecznie odpłatnej.
Działania bezpośrednie
- Przeprowadzenie konsultacji marketingowej planowanego lub realizowanego projektu;
- Opracowanie strategii marketingowej;
- Analizę wybranych narzędzi marketingowych w odniesieniu do celu, który chce się zrealizować;
- Audyt marketingowy realizowanej lub zakończonej kampanii marketingowej;
- Optymalizacja działań marketingowych;
- Stałe lub doraźne doradztwo marketingowe, w tym rekomendacje budżetów marketingowych;
Praca z agencjami
- Analizę kompetencji wybranej (przez klienta) w przetargu agencji marketingowej;
- Przeprowadzenie procedury przetargowej i wybór najlepszej agencji marketingowej;
- Nadzór i kontrola nad prowadzonymi przez zewnętrzne podmioty kampaniami marketingowymi;
Praca u klienta
- Tworzenie (budowa) działów marketingowych w firmach – przeprowadzenie rekrutacji, wkomponowanie działu w strukturę firmy, ułożenie procesów komunikacji wewnątrz działu i pomiędzy działem marketingowym i pozostałymi działami w firmie, określenie zakresu kompetencji, ustalenie odpowiedzialności poszczególnych członków zespołu, stworzenie odpowiednich polityk i procedur funkcjonowania;
- Nadzór i kontrola nad pracą działów marketingowych;
Nie mam jakiegoś cennika, do każdego tematu podchodzę indywidualnie. Każde powyższe zagadnienie i każda sytuacja marketingowa, którą możemy spotkać w branży jest indywidualna i niepowtarzalna. Każda wymaga czasu i analizy. Dopiero później można rozmawiać o wycenie działań.
Niech Cię to jednak nie zniechęca. Zawsze możesz do mnie napisać i możemy porozmawiać o Twoich potrzebach i celach, które chcesz zrealizować.
Zapraszam na on@socialon.pl
Dopuszczam również współpracę przy blogu, który prowadzę. Jeśli ktoś chciałby stać się jego współtwórcą, to nie widzę przeciwwskazań.
Branża nie działa tak, że będą się tutaj promować agencje marketingowe i domy mediowe. Marki spoza branży raczej nie znajdą tutaj swojej grupy docelowej. Jeśli uważasz jednak, że mój blog mógłby jakoś pomóc Twojej marce lub marce Twojego klienta, napisz. Zobaczymy co da się zrobić.
Zapraszam do współpracy,
SocialOn